veelgestelde vragen

Welkom in het Chassé Theater! Op deze pagina vind je veelgestelde vragen over je bezoek. Staat jouw vraag hier niet tussen? Het bespreekbureau is te bereiken via contact@chasse.nl en telefonisch van maandag t/m zaterdag tussen 13.00 uur en 20.00 uur via 076 530 31 32 (houd rekening met een wachttijd).

Hoe reserveer ik rolstoelplaatsen?

Wij helpen je graag persoonlijk met het boeken van rolstoelplaatsen. Je kan hiervoor bellen met 076 530 31 32 of een mail sturen naar contact@chasse.nl

Ik heb geen tickets ontvangen of ben mijn tickets kwijt

De tickets zijn verstuurd naar het e-mailaccount waarmee je bent ingelogd. De tickets kunnen in de spambox terecht zijn gekomen. De tickets zijn ook altijd te downloaden in je account. Log in op Mijn Chassé en ga naar "Mijn e-tickets". 

Mag ik een boeking annuleren?

Tot 24 uur voor aanvang van een theatervoorstelling of 4 uur voor het begin van de filmvertoning kan je je ticket nog omzetten in een tegoed. Per ticket wordt € 3,00 administratiekosten in mindering gebracht. Let op: bij uitverkochte voorstellingen is het niet mogelijk tickets te annuleren.
Kan je geen gebruik maken van het diner in de Brasserie? Tot 10.00 uur op de dag van je reservering kun je annuleren. Het vooruitbetaalde bedrag wordt omgezet in een tegoed. 

Het tegoed kan je gebruiken om later opnieuw tickets te kopen of bij een nieuwe reservering in de Brasserie.  Het is niet mogelijk om het tegoed te laten uitbetalen op je rekening. Vul hier het formulier in.

Plotseling verhinderd? Wat jammer! We hopen dat je iemand anders gebruik laat maken van je tickets of Brasserie reservering.

De voorstelling is uitverkocht, is er een wachtlijst?

Als er een wachtlijst is dan zie je dit op de voorstellingspagina. Je kunt daar aangeven voor hoeveel stoelen je op de wachtlijst geplaatst wilt worden. Mochten er plaatsen vrij zijn dan nemen we contact op.

Zit er een pauzedrankje inbegrepen in de ticketprijs?

Er is geen pauzedrankje inbegrepen. In het geval van een uitzondering wordt dit duidelijk vermeld op je ticket.

Bij sommige voorstellingen is het mogelijk om van te voren online een pauzedrankje en/of -hapje te bestellen. Dit wordt in de beforemail vermeld, die je voorafgaand aan je bezoek ontvangt.

Waar kan ik parkeren?

Er zijn diverse parkeermogelijkheden rondom het Chassé Theater. meer info

Is er een garderobe?

Ja, naast de bewaakte garderobe hebben we ook een onbewaakte garderobe en kluisjes. 

Is er een pauze tijdens de voorstelling?

Niet elke voorstelling heeft een pauze. Of er een pauze is wordt bepaald door het gezelschap. De pauzetijd en eindtijd staan, indien bekend, vermeld op de pagina van de voorstelling en in de beforemail die je van te voren ontvangt.

Mag ik beeld en/of geluidsopnamen maken?

Het is niet toegestaan opnamen te maken.

Mag ik de zaal nog in als ik te laat ben?

Na aanvang van de voorstelling kunnen we je helaas niet meer in de theaterzaal toelaten. Te laat arriveren is geen reden voor restitutie van de tickets.

Is het theater (rolstoel)toegankelijk?

Wij zijn rolstoeltoegankelijk. In alle zalen zijn een aantal rolstoelplaatsen beschikbaar. Je kan hiervoor bellen met 076 530 31 32 of een mail sturen naar contact@chasse.nl.

Daarnaast hebben wij faciliteiten voor mensen met hoge prikkelgevoeligheid, doven en slechthorenden en blinden en slechtzienden. meer info

Kan ik in het theater eten?

Ons restaurant Vensters' is geopend van dinsdag t/m zondag. Ook is voorafgaand aan verschillende voorstellingen onze Brasserie geopend voor een uniek diner. meer info

Mogen dranken mee de zaal in?

Je mag je drankje mee de zaal in nemen.